Poslovi koje nitko ne želi raditi…

Poslovi koje nitko ne želi raditi ne postoje. Koliko god posao bio težak ili neglamurozan, uvijek ćete nekoga naći, naravno, ako ste spremni platiti tržišnu cijenu. Poslova koje nitko ne želi raditi po niskim cijenama ima. Ali nitko nema pravo na jeftin rad.

Fotografija uslikana danas u Zagrebu:

Ovaj unos je objavljen u svjetskom tisku. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Poslovi koje nitko ne želi raditi…

  1. Mario Petrinovic napisao:

    Hm, meni se bas cini da sve poslove nitko ne zeli raditi. Da zele raditi, ne bi ih trebao placati za to.

    • Simun napisao:

      I to što kažeš🙂

      • Mario Petrinovic napisao:

        Jedan frend se buni, kako kod nas nema posla, a Ustavom ti je zagarantirano pravo na rad. Eh, taj nas Ustav. Objasnio sam frendu da mu je zagarantiranom da radi, ali mu nije zagarantirano da bude placen. Neka samo radi koliko ga volja, Ustav mu to garantira,;).

        • konzervativac napisao:

          Ako ćete komentirat propise onda ih naučite i čitati sa razumjevanjem- ustavom je zajamčeno pravo na rad a nije zajamčen rad. Dakle ako želite raditi – nitko vas ne može i ne smije spriječiti. Isto kao što je zajamčeno pravo na život, a ne život . Po vašem ajmo se žalit državi što je netko umro kao što se žalimo što nema posla!!!

          • Mario Petrinovic napisao:

            Ne kuzim, uvijek mozes raditi. Dodi kod mene doma, i budi siguran da cu ti ja naci posla. Necu te platiti, ali definitivno cu ti naci posla. Eto, ako ti Ustavom nije zajamcen rad, ja ti sigurno jamcim da ces kod mene raditi, neces samo sjediti i prodavati zjake, radit ces ti meni, da ce sve prstati, ja ti garantiram.

            • konzervativac napisao:

              Odlično. Na tebi je samo da platiš doprinose. Poslodavac uvijek prođe lošije u ovoj državi i zbog toga nema posla.

              • Mario Petrinovic napisao:

                Samo ti dodi raditi, platit cu ja sve doprinose, budi bez brige. Pa makar ja zbog toga prosao losije. Ti ces raditi, a ja cu sjediti, gledati te kako radis, i prolaziti losije. Eto dobitna kombinacija. I ti zadovoljan, i ja zadovoljan, i drzava zadovoljna.

  2. collice napisao:

    Pa zar nije sasvim u redu da ako nešto napravim za to tražim nagradu? Jednom sam čuo izreku “ako nisi naplatio kao da nisi niti napravio”

    • Mario Petrinovic napisao:

      To nije po Ustavu.
      Da ne kazem, protuustavno je. Nemoze to tako. U Ustavu imamo svega, ali toga bogme nemamo. Gdje si ti to vidio. Nejde to tako. Pitaj si Cuvara Drzavnog Pecata,😉.

  3. strasilo napisao:

    malo su ipak previše daleko otišli sa svojim sloganom -.-

Odgovori

