Ekonomski rast i obrazovanje

Svakako pročitajte odličan članak Ekonomski rast i obrazovanje Zvonimira Šikića na njegovom novootvorenom blogu:

Visoko obrazovanje postaje stadion na kojem ljudi ustaju ne bi li bolje vidjeli, a na kraju svi stoje i jednako loše vide.

Profesor Šikić je sindikalist (dakle, ljevičar) i profesor matematike (dakle netko tko mora razmišljati rigorozno). Što dovodi do ovakvih pomalo neugodnih zaključaka za sindikat. Sa zanimanjem očekujem reakciju ovih što su okupirali fakultete na njegov post (nadam se da će ga vidjeti, blog je novi, proslijedite link).

Ovaj unos je objavljen u svjetskom tisku. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Ekonomski rast i obrazovanje

  1. strasilo napisao:

    Ma pročitao sam ga prije par dana.

    Nisam baš oduševljen. On se, čini mi se, slaže da obrazovanje ne znači ništa za gospodarski rast i da ta argumentacija polako gubi na snazi, ali nema ništa protiv toga da ga država subvencionira zbog ljepote duše, razvoja društvene svijesti i inih gluposti.

  2. cronomy napisao:

    Registrirao sam blog. Pohvale Šikiću na trudu. Ipak, ima se tu još toga za reći i argumentirati. Nastojim što prije komenitrati/odgovoriti na ovo vezano za obrazovanje.
    A vidim i drugih zanimljivih postova ima.

    • Simun napisao:

      Da, i drugi su postovi zanimljivi, ja mislim odgovoriti na jedan uskoro. Vidi se da profesor kreće sa pretpostavkom da nešto ne valja s kapitalizmom, pa onda traži mane, i u tome je puno puno bolji od prosječnog studenta filozofije, novinara, sindikalista ili člana neke od naših intervencionističkih političkih stranaka. Ali svejedno je u krivu kad priča o tome da je tržište mit, bajka, fantazija i relativizira njegovu vrijednost.

  3. Pike napisao:

    “Profesor Šikić je sindikalist (dakle, ljevičar)”

    Moja prva reakcija je bila Pa nemoj tako, ne mora značit ako je sindikalist da je odmah i ljevičar,… a onda sam pročitao njegove postove….🙂
    Mental note za ubuduće: If it looks like a commie, if talks like a commie, if acts like a commie….Don’t be fooled, it’s a commie.🙂

    Sjećam se da sam ga vidio nekoliko puta na televiziji. Bistar tip. Vidi se i po postovima. Netko drugi bi pišući tekstove s takvom tematikom i iz tog kuta već sam sebe ugušio s neoliberalizam ovo, neoliberalizam ono…
    Čim netko u malo riječi puno puta spomene riječ neoliberalizam to je jaka indikacija da je riječ o totalnom idiotu. Šikić ga nije spomenuo niti jednom. Prošao je test bez greške, baš profesorski🙂

    Odgovorio sam mu na par postova,… čisto da osjeti kako je to imat libertarijance za vratom🙂

    • Simun napisao:

      Da, čovjek je inteligentan i zato je baš osvježenje, jer budimo realni ovi naši ljevičari koji paradiraju po medijima su ispodprosječno bistri i žalosno neinformirani. Trebaju nam inteligentni ljevičari inače nije izazov🙂

    • Nedjeljni Komentar napisao:

      Da, super je da malo iskuse “nove” pristupe i razmišljanja (iako je libertarijanstvo starije od socijalizma).
      Usput, čini mi se kako totalitarno nastrojene stranke baš i ne blogiraju. Možda nisam dovoljno tražio, ali kad pogledate koliki se novci bez debate (osim kako podijeliti plijen) troše na obrazovanje i ostale programe, to je stvarno šokantno.

    • vas dva (Pike & Simun) ste mi komentare ucinili zanimljivijima od clanaka – ali moram rec da covik pari ugodan sugovornik (bar u virtualnom svijetu). S druge strane, sta se tice ove “commie” price, cak mi i nije previse grozan da prica o masama jadnog napacenog radnog naroda pokradeno od neoliberalnih vampira, sto si i sam napisao.
      Kao sta sam negdi procitao, koristenje rijeci neoliberal ne pokazuje nista drugo osim cinjenice da si ekstremni lijevicar ha ha – danas ne mogu otvorit domaci portal/ dnevne novine da ne dobijem zivcani slom o tekstova takvih retarda :S

  4. Nedjeljni Komentar napisao:

    Dobar je taj post, ostavit ću i komentar ali ne mogu ga sad postavit.
    Inače super je da barem netko “s druge strane” ima dobar blog koji se bavi sličnim temema kao i mi.
    Moram pretražit malo po internetu da vidim da li ovi iz vlade imaju blogove gdje se mogu ostaviti komentari. Ne čudi me da se za pisane komunikacije većinom koriste FB i Twitterom jer zapravo nemaju nikakvih argumenata kojima bi mogli ispuniti članke kao što to čini ovaj akademik.

  5. Povratni ping: Političari, nafta, inflacija i pumpanje tržišta « Nedjeljni Komentar

Odgovori

