Usporedbe i na Twitteru

Vidim da je Vlada RH otvorila račun na Twitteru (ovdje), pa sam ga otvorio i ja kako bih im i tim putem mogao slati prijetnje i uvrede😉. Šalim se, naravno. Biti ću pristojan kao i uvijek. Već duže vrijeme imam problem da poželim nešto kratko prokomentirati, rečenicom ili dvjema (ili samo sa LOL, WTF), pa mi je glupo pisati post o tome i cimati ljudima RSS čitače. Tako da sam odlučio otvoriti račun na mikrobloging servisu za takve kratke komentare i ostale trivijalije (sastanci i slično), a kad nešto zasluži osvrt duži od 140 znakova, biti će ovdje kao i do sada.

Adresa: https://twitter.com/#!/Usporedbe

Ovaj unos je objavljen u svjetskom tisku. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Usporedbe i na Twitteru

  1. Nedjeljni Komentar napisao:

    Da, WTF i LOL će sigurno bit frequently used comments. Samo se plašim da bi WTF mogao biti i sadržaj njihovih postova, kad skuže u kakvoj su gabuli.
    Neki dan sam ih tražio na Fejsu ali nisam ih našao osim one feminističke grupe SDP-ovaca (ili SDP-ovica?).
    U zadnje vrijeme prez Josipović mi svojim pumpanjem proeuropskog glasa sve više ide na živce, stvarno se mučim pokušavajući skužiti da li se radi o njemu ili meni. Postao je najvatreniji pobornih pridruživanja, naoružan s najmanje argumenata. Ja stvarno vjerujem da je čovjek u zabludi ne zna o čemu se zapravo radi. Sva druga objašnjenja (osim moje vlastite ludosti) bila bi još gora.

    • Nedjeljni Komentar napisao:

      Sorry za odgovaranje na svoj vlastiti post, nisam dovršio misao: želio sam reći potražit ću Twitter cijelog vodstva, samo si mislim bolje bi mi bilo ne komentirati, posebno u off-hours ak’ si malo popijem.

    • Simun napisao:

      Ja iskreno Josipovića ne mogu shvatiti ozbiljno još otkad sam saznao da je on autor zakona po kojima se uzima harač na prazne cd-ove, usb-stickove, papire za fotokopiranje i što već. Krivi smo dok se ne dokaže suprotno. Svoj antislobodarski instinkt je pokazao i pisanjem dodataka Ustavu koji onemogućavaju zastaru “ratnog profiterstva”. Nespretnost s kojom je to izvedeno mi sugerira da čovjek niti kao pravnik nije baš nešto.

      Ne znam zašto zagovara EU, ali vjerojatno zato jer je prepoznao u njoj socijalističku superdržavu, što njemu ideološki potpuno odgovara.

      • Dino Reić napisao:

        zgodan detalj koji treba znati je da prihodi od CDa, USBa itd. idu direktno u njegov đep pošto je jedan od najvećih korisnika ZAMPa. Znajući to, jasno je zašto se za to zalaže i zašto si je takav zakon napisao.

        pretpostavljam da ista stvar vrijedi za EU. on osobno i obitelji, prijatelji te bliski suradnici će od toga imati velike koristi, ostali su nevažni, stoka za mužnju uglavnom.

        Za twitter zgodno, ali daj stavi neki avatar, glupo mi je gledati jaja.

        • Nedjeljni Komentar napisao:

          >Znajući to, jasno je zašto se za to zalaže i zašto si je takav zakon napisao

          Ouch!
          Hvala na informaciji. Sad mi se čini da nisam bio *dovoljno* razočaran u predsjednika!

      • Siniša napisao:

        Meni je u cijelot toj priči sa ZAMP-om najzabavnija slijedeća priča: jedna naša firma imala štand na jednom našem sajmu. I u okviru štanda puštala nekakvu pozadinsku glazbu koju su sami komponirali. No bez obzira na to morali su uplatiti lovu u ZAMP iako su javno puštali svoju glazbu.

        Kako sam članak čitao davno, ne mogu vam dati preciznije podatke, ali priča ide otprilike tako.

        Dakle, iskomponiraš nešto, želiš to javno pustiti – moraš platiti reket. U zajedničku kasicu iz koje se onda “pravedno” raspodjeljuje “najzaslužnijima”…

        Uvijek, uvijek ista priča, što bi rekao Đoni Štulić🙂

      • Kockica napisao:

        Gledala intervju s njim gdje jasno kaže da nije autor zakona, ali da ga podržava… Pa sad, ako tako jako laže na direktno pitanje…

        • Siniša napisao:

          Čovjek je pravnik, a ono “autor” pravno može značiti svašta, pa i to da je on smislio zakon ali da nije autor. Možda je autor predlagač (vlada?). A možda je autor Sabor. A možda smo autor i svi mi… 🙂

          S pravnicima se nikad ne zna…🙂

  2. Kristof napisao:

    Ovo je dokaz da bi se liberali na sve prilagodili

Odgovori

